Rezervišite Vaš let








Više opcija


Česta pitanja

Koje su prednosti online rezervacije avio karte?

Jedna od bitnih prednosti online rezervacije je to što FlyFilip online sistem omogućava prikaz svih kompanija za traženu destinaciju, što znači da ne morate pretraživati kartu na sajtovima različitih avio kompanija jer na našem sajtu dobijate sve to na jednom mestu. Drugi razlog je cena avio karte, jer naš pretraživač omogućava prikaz najpovoljnijih letova u datom trenutku.

 

Kako da platim avio kartu?

* Platnim karticama online

* Uplatnicom u Banci (ili sa tekućeg računa)

* Gotovinom u našim poslovnicama (Beogradska 60, Trg Nikole Pašića 8, Bulevar Mihajla Pupina 10V)

* Platnim karticama u našim poslovnicama (sve kartice osim American Express i Diners)

* Čekovima gradjana na 3 mesečne rate

 

Da li moram da platim kartu u istom trenutku kada uradim rezervaciju?

Prilikom pravljenja rezervacije niste u obavezi da odmah platite avio kartu. Kod pravljenja rezervacije potrebno je da odaberete način na koji želite da platite svoju kartu: odmah ukucavajući podatke sa svoje kreditne kartice, ili  da napravite rezervaciju i platite je kod nas u poslovnici, preko Banke ili preko računa firme. Prilikom rezervacije avio karte online, dobićete email od našeg agenta sa informacijama o roku važenja rezervacije i načinu plaćanja avio karte.

 

Do kada moram da kupim avio kartu?

Kada napravite rezervaciju, od nas ćete dobiti email sa potvrdom rezervacije i sa detaljnim uslovima i rokom za kupovinu vaše avio karte.

 

Da li mogu da kontaktiram nekoga za informacije o mojoj rezervaciji?

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje vezano za online rezervacije, možete nas pozvati na 011 4 159 169 i informisati se.

 

Koliko ranije je potrebno da budem na aerodromu pre leta?

Potrebno je da budete na aerodromu 2h pre poletenja. Kod većine avio kompanija šalteri za čekiranje zatvaraju se 1h pre putovanja. Nakon toga više nije moguće čekirati se za let i ući u avion.

 

Kako da preuzmem kupljenu avio kartu?

Ukoliko avio kartu niste platili direktno kod nas u agenciji, već preko računa ili online na našem sajtu, elektronsku kartu ćemo Vam poslati na e-mail.

 

Šta da radim u slučaju gubitka prtljaga?

Ukoliko prtljag ne stigne Vašim letom, neophodno je da to prijavite na šalteru Lost&found na aerodromu gde ste sleteli. FlyFilip ne snosi odgovornost za gubitak ili oštećenje prtljaga, već se morate obratiti avio kompaniji.

 

Da li mogu da refundiram avio kartu ako ne putujem?

Ukoliko odlučite da otkažete putovanje ili dođete u situaciju da niste u mogućnosti da putujete, primenjuju se pravila avio kompanije koja obavlja let. Za neiskorišćenost ili otkazivanje kupljene avio karte plaća se određena naknada prema uslovima tarife avio kompanije. Određene tarife su potpuno nerefundabilne u slučaju da putnik otkaže avio kartu. O uslovima karte (refundaciji i promeni) bićete obavešteni prilikom rezervacije avio karte.

 

Koliko unapred treba da rezervišem avio kartu?

Cene avio karata zavise od raspoloživosti mesta na letu u trenutku pravljenja rezervacije, kao i od sezonalnosti. Avio kompanije često objavljuju promocije avio karata pa su u tom periodu cene povoljnije. Karte su najčešće povoljinije ako se rezervišu ranije.

 

Da li mogu da rezervišem avio kartu bez datuma povratka?

Avio karte moraju imati tačan datum odlaska i povratka. Ukoliko niste sigurni da ćete se vratiti onog datuma koji ste neveli na karti, savetujemo Vam da birate tarife koje je moguće menjati uz odredjene penale za promenu.

 

Ako kupim kartu online preko vašeg sajta, da li ću biti obavešten ukoliko dodje do otkazivanja ili promene vremena leta?

Naši agenti će vas blagovremeno obavestiti u slučaju promene vremena ili otkazivanja vašeg leta.

 

Da li mogu da iskroristim samo povratak ako sam kupio povratnu avio kartu?

Ukoliko se ne pojavite na odlaznom letu, avio kompanija Vam momentalno skida povratni let. Kod nekih low cost kompanija kao što je Wizz Air možete iskoristiti povratak i ako niste bili na odlaznom letu.

 

Da li mogu da refundiram avio kartu ako ne dobijem vizu?

Refundacija avio karte zavisi isključivo od tarife kupljene avio karte. Za više informacija možete nas pozvati na 011 4 159 169.

 

Koliko je potrebno da moj pasoš važi prilikom putovanja?

Preporučuje se da pasoš važi minimum 6 meseci nakon povratnog leta. Više informacija o vizama i važnosti pasoša možete proveriti na sajtu Ministarstva spoljnih poslova RS.

 

Kako mogu da dobijem asistenciju na aerodromu ukoliko se slabo krećem I treba mi pomoć?

Nakon pravljenja online rezervacije na našem sajtu, možete nas pozvati putem call centra I naručiti zahtev za asistenciju.

 

Kako mogu da odaberem svoje sedište u avionu?

Neke avio kompanije dozvoljavaju da prilikom kupovine avio karte besplatno izaberete sedište gde ćete sedeti u avionu, neke avio kompanije naplaćuju izbor sedišta, a kod nekih nije moguće uopšte izabrati odredjeno sedište pre čekiranja avio karte.

Nakon pravljenja online rezervacije na našem sajtu, možete pozvati nas call centar i informisati se oko odabira odredjenog sedišta u avionu.

 

Da li naknadno mogu da dodam još nekog putnika u moju rezervaciju?

Nije moguće dodati putnika u već završenu rezervaciju. Potrebno je napraviti novu rezervaciju sa istim datumima putovanja. Ukoliko je putnik dete ili beba potrebno je da nas kontaktirate.

 

Prilikom online rezervacije avio karte slučajno sam zamenio ime i prezime putnika. Šta da radim?

Avio kompanija zbog toga može da Vas ne pusti na let. Potrebno je da nas odmah kontaktirate, pre plaćanja avio karte, kako bi smo rešili problem.

 

Da li mogu da putujem sa ličnom kartom?

Za srpske državljane za sada je putovanje sa ličnom kartom dozvoljeno samo za putovanje u Crnu Goru. Ukoliko planirate da putujete sa ličnom kartom, potrebno je da nas nakon kupovine avio karte kontaktirate kako bi smo proverili informaciju.

 

Da li je potrebno da štampam elektronsku kartu?

Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu nakon čekiranja. 

 

Kupio sam kartu juče, a danas je cena za isti taj let jeftinija. Da li je moguće traziti povraćaj razlike u ceni?

Obično, što ranije kupite avio kartu ona je jeftinija. Medjutim, avio kompanije zadržavaju pravo uvođenja promotivnih cena izmedju datuma Vaše kupovine avio karte i datuma putovanja. Uvodjenje promotivnih cena avio karte Vam ne omogućava da tražite povraćaj razlike izmedju ukupne cene koju ste platili i ukupne promotivne cene avio karte.  

 

Da li mogu da kupim avio kartu ukoliko polazak nije iz Srbije?

Avio kartu možete kupiti bez obzira odakle je polazak i bez obzira da li vi putujete ili kupujete kartu za nekoga.

 

Da li mogu da kupim avio kartu za nekoga ko nije u Srbiji?

Možete kupiti avio kartu za bilo kog putnika, vodeći računa da ime i prezime putnika mora biti identično kao na pasošu. Nakon kupovine avio karte, poslaćemo elektronsku kartu putniku na email.

 

Šta se događa u slučaju da putujem sa presedanjem, a da prvi let kasni i zbog toga ne stignem na sledeći let?

Ukoliko prvi let kasni, a svi Vaši letovi se nalaze u okviru jedne avio karte, javite se na šalter avio kompanije na aerodromu gde se nalazite. Kompanija je dužna da Vas prebaciti na prvi sledeći raspoloživi let, bez doplate.

 

Da li mogu da refundiram avio kartu ako ne dobijem vizu?

Refundacija zavisi od uslova tarife kupljene avio karte. Za više informacija molimo vas da nas kontaktirate na 011 4 159 169.

 

Da li moram da se čekiram online?

Odredjene avio kompanije vrše naplatu čekiranja na aerodromu pa je potrebno obaviti online čekiranje. Ukoliko je online čekiranje obavezno, pre kupovine avio karte dobićete informaciju kada je potrebno da nam dostavite podatke iz pasoša kako bismo Vas besplatno čekirali i poslali bording kartu.

Ukoliko online čekiranje nije obavezno, možete se besplatno čekirati na aerodromu 2h pred let.

 

Kako da znam da li sam uspešno rezervisao avio kartu?

Ukoliko ste uspešno završili online rezervaciju na našem sajtu, na email koji ste ostavili poslaćemo vam potvrdu rezervacije sa detaljnim uslovima i rokom za kupovinu avio karte.

 

Da li pas može da putuje u kabini?

Većina avio kompanija dozvoljava prevoz kućnih ljubimaca malih dimenzija i težine (psi, mačke, ptice) u putničkoj kabini, pod uslovom da ukupna težina životinje i kaveza ne prelazi 8 kg. Prilikom pravljenja rezervacije avio karte, potrebno je da nas kontaktirate kako bi smo postavili zahtev za putovanjem sa Vašim kućnim ljubimcem.

Cena avionske karte za kućne ljubimce nije fiksna i zavisi od toga kojom kompanijom putujete i koja je relacija u pitanju. Za transport kućnih ljubimaca morate imati sve kartone o urednom vakcinisanju kao i pasoš.

 

Da li mogu da prebacim kupljenu avio kartu na drugu osobu, ako ja ne mogu da putujem?

Avionska karta je neprenosiv dokument i može je koristiti samo osoba na čije ime glasi. Većina avio kompanija ne dozvoljava ni promenu jednog slova u imenu. Ukoliko imate ovakav problem, predlažemo Vam da nas kontaktirate na 011 4 159 169

 

Da li trudnice mogu da putuju avionom?

Trudnice mogu putovati avionom do 28. nedelje trudnoće. Nakon tog roka, neophodno je da imate overenu potvrdu od lekara da možete putovati avionom. Potvrda ne sme biti starija od nedelju dana.

 

Da li deca imaju popust za kupovinu avio karte?

Popust za decu (od 2 do 11 godina) zavisi od tarife i avio komanije. Na promotivnim tarifama obično ne postoji popust za decu.

 

Kako da postanem član frequent flyer programa?

Kupovinom avio karte stičete pravo da učestvujete u svim programima lojalnosti koje organizuju avio kompanije. Za više informacija pozovite nas na 011 4 159 169.

"Iako putujemo širom sveta da pronađemo lepotu,
moramo je nositi i u sebi, inače je pronaći nećemo"
Ralf Valdo Emerson


Copyright © 2020 by FILIPTRAVEL. Sva prava su zadržana.